Den som väntar på något gott...

Har väntat på tok för länge!

Oj oj, var ska jag börja egentligen? Först kan jag ju säga att det finns ingen ny Optigoth, jag är likblek och svarthårig som vanligt även om jag lyckats piffa up det hela med en lila sektion och nya glasögon. Glasögonen kommer från Optiker Liljelood i Trollhättan där jag sommarjobbade mycket flitigt, märket heter JFRey och är kända för sina excentriska bågar. De är definivt inte diskreta men på rätt person finns det inte mycket som kan slå dom i mina ögon. Möjligen Alain Mikklis plastbågar men jag är ju partisk för plast...

Och lilla galleriet.



Optiker Liljelood inne på Odenhuset i Trollhättan. I denna relativt lilla butik döljer sig en otrolig mängd bågar av alla möjliga fabrikat och stilar. Man kan knappt tro att det är sant när man tittar runt.



I det vackra sommarvädret sitter en Optigoth och ugglar, dricker starkt kaffe och hoppas det blir mörkt snart. Eller ja, något sådant. Brunare än så blev jag inte även om ljuset i bilden antagligen spelar lite hyss med både hår och hud. Bambuliknande örhängen från Glitter.



Nix, mina vackra Efva Attling-bågar har inte några glas än men de pryder mitt skoskåp iallafall.

Och som en rolig notis...

Your goth name is: Eyes Sewn Shut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0