Nej nu kör vi.

Hej alla som väntat så troget (eller inte hade en aning). Nu äntligen har Optigothen tagit sig i kragen och bestämt sig för att skriva ett litet inlägg.  Jag är hyggligt nöjd med designen just nu men den kommer alldelles säkert ändras igen om en snar framtid.

Egentligen var det inte så att jag faktiskt hade något att säga men jag kan ju börja lite lätt med en presentation.
Jag är Optigothen, en snart tjugofem år gammal hattifnatt som går på Optikerprogrammet i Kalmar, examen 2011. En dröm vore att öppna en optikerbutik som bara säljer spännande, trendiga och annorlunda bågar till glammiga personer men just nu nöjer jag mig med att glamour-träna mig själv till gudomlighet.

Och var det någon som blev förvånad över nedanstående?

An Elitist Bastard.

You are an elitist bastard. You hate people that try too hard. Actually, you just hate people in general. You have excellent taste in alcohol, however, and probably have an excellent collection of classical and experimental music.

What Kind of Goth are You? - Created by ptocheia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu förväntar jag mig fyndigheter och kvickheter omvartannat, ok?

2009-05-18 @ 21:08:51
Postat av: Optigothen

Fyndigt och kvickt alltså... Ja, jag vi får se.

2009-05-18 @ 21:35:02
URL: http://optigoth.blogg.se/
Postat av: Sara

Oh, my... så nu är du igång. Lovande!

2009-05-19 @ 14:08:32
URL: http://araknofobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0