Nu jäklar.

Nu. Nu ska Optigothen äntligen frångå sin Snövit-wannabe look och storsatsa på sommar-fräschör, både en ny hårfärg och Betakaroten-tabletter är inköpta för att möta the onda dags-stjärnans intåg i våra skandinaviska liv. På tal om hårfärgen, Casting Crème Gloss nr 323 från L'Oréal Paris, så ser man vissa roande skillnader i namnet. Chocolat Noir blir Mörk gyllene pärlemorbrun. Men jag antar att chokladsvart inte låter kul nog?



Enligt färgkartan ska den funka även på svart hår så jag hoppas på det. Annars får jag gå med blekt hår ett litet tag och det får ni nog INGA bilder på :P

Dessutom fick jag i fredags ett litet paket från http://www.makeupcosmetics.se/ med de tio ögonskuggor jag beställt. Det blev nästan en sminkorgasm och jag har redan provat samtliga i olika kombinationer, får se om jag orkar lägga upp några bilder på dom.
Förutom ögonskuggor hade jag beställt en stycken borste som jag blev halvt förälskad i och den riktiga höjdpunkten. Stay, deras primer/bas. Jag höll nästan på att inte beställa den för jag tänkte att jag ju redan hade primers som jag borde använda klart men jösses vad glad jag är att jag köpte den ändå. Nu när solen varit framme och värmt har jag haft panik över creasade ögonskuggor men tom en hård dags shopping har inte rubbat skuggan det minsta. I love it.

Tråkig förpackning, ser ut som ett läppglans utan etikett men vad som döljer sig där i är guld värt enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser fram emot en explosion av bilder av välmejkade ögon nu då. I värsta fall tjatar jag tills jag får se dem :P

Spännande med primern också, om inte annat så för att den verkar mer användarvänlig än Urban Decays smått omöjliga hylsa..

2009-06-03 @ 00:04:13
URL: http://araknofobi.blogg.se/
Postat av: Sara

Det finns de som förväntansfullt undrar om det inte kommer lite bilder föreställande den nya Optigothen snart :P

2009-06-25 @ 23:07:17
Postat av: Anonym

Dåligt tempo på uppdaterningarna måste jag säga! :) Skrivskrivskriv!

2009-08-12 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0